미국 여행사 '델타항공, 대한항공과 함께 태국을 느끼다' 가족여행 - US travel agents ‘Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air’ fam trip

2022. 11. 4. 13:48아시아 소식/태국소식

미국 여행사 '델타항공, 대한항공과 함께 태국을 느끼다' 가족여행

2022년 11월 1일부터 9일까지 아유타야, 방콕, 치앙마이, 푸켓을 방문하는 태국의 새로운 관광 상품을 보기 위해 미국 전역에서 50명의 에이전트가 9일 간의 여행에 참여합니다.

 
                                                                                   2022년 11월04일
왼쪽부터 김종민 지역 매니저(태국, 라오스, 파키스탄, 네팔), 대한항공 Yuthasak Supasorn TAT 총재, Akinori Yokosawa Delta Air Lines 국제 특산품 판매 매니저

방콕, 2022년 11월 3일 – 태국 관광청(TAT)은 2022년 11월 1일부터 9일까지 미국 여행사를 대상으로 하는 'Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air' 초대형 팸 여행을 개최합니다. , 아유타야, 방콕, 치앙마이, 푸켓에서 의미 있는 여행 경험에 대한 수요를 유도하고 미국 전역에서 온 관광객의 접근성을 촉진합니다.

TAT 주지사인 Mr. Yuthasak Supasorn은 “미국과 같은 나라에서 겨울이 시작되는 지금이 태국의 경이로움을 재발견하기에 완벽한 시기입니다. 이제 태국이 여행자에게 완전히 개방되었으므로 진정으로 잊을 수 없는 휴가를 만드는 데 도움이 되는 새롭고 다년생 태국의 서비스를 선보이고 싶습니다. 이 여행은 또한 미국 50개 주 전체에서 태국으로의 여행을 촉진하고 궁극적으로 국제 시장에서 2023년에 1조 5천억 바트의 관광 수익 목표를 달성하는 데 도움이 되는 우리 계획의 일부를 구성합니다.”

TAT의 'Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air' 초대형 팸 여행은 미국 전역에서 50명의 여행사들이 태국의 새로운 관광 상품을 경험하기 위해 모입니다. 9일 간의 여행에는 아유타야, 방콕, 치앙마이, 푸켓의 의미 있는 여행 프로그램이 포함됩니다. 여정은 여행사에 최신 관광 상품을 발견하고 지속 가능하고 책임감 있는 관광 관행에 대해 배우고 테이블 톱 판매 이벤트에서 태국 판매자를 만날 수 있는 기회를 제공하는 데 중점을 둡니다.

가족 여행을 통해 TAT는 10월에 시작되는 성수기의 다음 달 동안 태국 여행을 촉진하기 위해 여러 전략을 활용하고 있습니다. 여기에는 국제 관광에 대한 태국의 전면 재개, 관광객의 체류 기간 연장, 미국 여행자에게 미국 50개 주 전체에서 태국에 쉽게 접근할 수 있는 기회 제공이 포함됩니다.

TAT는 델타항공 및 대한항공과 협력하여 미국에서 태국으로 가는 여행 옵션을 확대할 최초의 파트너십을 체결했습니다. 2018년에 처음 시작된 델타-대한항공 트랜스퍼시픽 조인트 벤처는 17개의 미국 관문으로 구성된 결합 네트워크에서 방콕, 치앙마이, 푸켓으로의 효율적인 연결을 제공합니다.

Delta Air Lines의 국제 특산품 판매 매니저인 Akinori Yokosawa는 “이 협력은 미국 전역에서 증가하는 항공편 네트워크를 활용함으로써 태국 여행을 촉진하기 위해 TAT와 지속적인 상호 파트너십을 위한 토대를 마련할 것입니다. 또한 델타항공은 탄소 중립을 위해 최선을 다하고 있으며, 이는 세계 최초의 탄소 중립 항공사입니다. 따라서 우리는 태국을 경험 기반의 지속 가능한 관광으로 이끌려는 계획에서 진정으로 책임 있는 관광이라는 공통 목표를 TAT와 공유합니다.”

대한항공 김종민 지역본부장(태국, 라오스, 파키스탄, 네팔)은 “델타항공과 TAT와의 협력은 우수한 서비스로 미국 전역에서 태국까지 여행하는 관광객들의 접근성을 높이는 데 도움이 될 것”이라고 말했다. "

2022년 10월 1일부터 태국 방문자는 더 이상 예방 접종 증명서 또는 ATK 테스트 결과를 제시할 필요가 없습니다. 그리고 지금부터 2023년 3월 31일까지 비자 면제 대상 국가/영토(미국 포함)의 관광객의 경우 체류 기간이 30일에서 45일로, 비자 대상 국가/영토의 경우 15일에서 30일로 연장됩니다. 도착(VOA).

미국은 태국의 주요 방문자 소스 시장 중 하나이며 미국 여행자는 일반적으로 태국에 있는 동안 1인당 지출 수준이 높습니다. TAT는 수익을 극대화하는 동시에 지속 가능하고 포용적이며 환경 친화적인 관광을 향한 태국의 움직임을 촉진하는 것을 목표로 이 시장 및 기타 주요 시장의 활성화를 최우선 과제로 삼고 있습니다.

TAT는 2022년에 태국이 최대 1천만 명의 국제 방문객을 맞이할 것으로 예상합니다. 이제 성수기인 태국은 2022년 1월 1일부터 10월 26일 사이에 이미 700만 명 이상의 관광객을 유치했습니다. 2023년 목표는 태국이 국제 시장에서 1조 5천억 바트의 총 관광 수익을 창출하는 것입니다.

TAT의 'Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air' 메가 팸 여행은 방콕항공, AWC 계열 호텔, 라티란나 리버사이드 스파 리조트 치앙마이, 카펠라 방콕, 포시즌스 호텔 방콕 앳 차오 등 태국 유수의 항공사와 호텔에서도 지원한다. 프라야 강, 코모 포인트 야무, 페닌슐라 방콕, 멜리아 치앙마이. 한편, 방콕 메리어트 마퀴스 퀸즈 파크, 코트야드 바이 메리어트 푸켓 타운, 라티라나 리버사이드 스파 리조트 치앙마이에서는 테이블 탑 세일 행사가 진행된다.

 

테이블 탑 세일 행사가 진행된다.

                                                                    Mr. Yuthasak Supasorn, TAT 주지사

 

US travel agents ‘Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air’ fam trip

50 agents from around America participating in a nine-day trip from 1-9 November, 2022, to see Thailand’s new tourism offerings with visits to Ayutthaya, Bangkok, Chiang Mai, and Phuket.

 
                                                                                   2022년 11월04일
 From left to right: Mr. Jongmin Kim, Regional Manager (Thailand, Laos, Pakistan, Nepal), Korean Air, Mr. Yuthasak Supasorn, TAT Governor, and Mr Akinori Yokosawa, Manager of International Specialty Sales of Delta Air Lines

Bangkok, 3 November, 2022 – The Tourism Authority of Thailand (TAT) is organising the ‘Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air’ one-of-a-kind mega fam trip for US travel agents from 1-9 November, 2022, to drive demand for meaningful travel experiences in Ayutthaya, Bangkok, Chiang Mai, and Phuket and promote accessibility for tourists from across the US.

Mr. Yuthasak Supasorn, TAT Governor, said “As the winter season begins in countries like the US, now is the perfect time to rediscover the wonders of Thailand. And now that Thailand is fully open to travellers, we want to showcase the new and perennial offerings of our country that serve to create a truly unforgettable holiday. This trip also forms part of our plans to stimulate travel from across all 50 US states to Thailand, and ultimately helping us reach a tourism revenue target of 1.5 trillion Baht in 2023 from international market.”

TAT’s ‘Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air’ mega fam trip brings together 50 travel agents from around the US to experience Thailand’s new tourism offerings. The nine-day trip includes meaningful travel programmes in Ayutthaya, Bangkok, Chiang Mai, and Phuket. The itinerary places emphasis on providing the travel agents the chance to discover the latest tourism products, learn about sustainable and responsible tourism practices, and meet with Thai sellers in table top sales events.

Through the fam trip, TAT is leveraging multiple strategies to promote travel to Thailand during the coming months of the high season, which started in October. These include the full reopening of Thailand to international tourism, an increased length of stay for tourists, and providing US travellers with easy access to Thailand from all 50 US states.

TAT is joining forces with Delta Air Lines and Korean Air in a first-of-its-kind partnership that will increase travel options from the US to Thailand. First launched in 2018, the Delta-Korean Air trans Pacific joint venture offers efficient connections to Bangkok, Chiang Mai, and Phuket from a combined network of 17 US gateways.

Mr. Akinori Yokosawa, Manager of International Specialty Sales, Delta Air Lines, said “By utilising our increasing flight network from across the US, this cooperation will pave the way for ongoing mutual partnership with TAT to promote travel to Thailand. In addition, Delta Air Lines is committed to carbon neutrality, being the first carbon neutral airline on a global basis. And so, we share the common goal of truly responsible tourism with TAT in its plans to drive Thailand towards experience-based and sustainable tourism.”

Mr. Jongmin Kim, Regional Manager (Thailand, Laos, Pakistan, Nepal), Korean Air, said “The cooperation with Delta Air Lines and TAT will help promote accessibility for tourists from across the US to Thailand on board our flights with excellent service.”

Since 1 October, 2022, visitors to Thailand no longer need to show proof of vaccination or ATK test results. And from now until 31 March, 2023, the period of stay is extended to 45 days from 30 days for tourists from countries/territories entitled for visa exemption (this includes America) and to 30 days from 15 days for those eligible for a visa on arrival (VOA).

The US is one of Thailand’s major visitor source markets, and US travellers typically have a high level of spending per person while in Thailand. The revitalisation of this and other such key markets is a top priority for TAT, as it aims to maximise revenue while promoting Thailand’s move towards more sustainable, more inclusive, and more environment-friendly tourism.

For 2022, TAT expects Thailand to welcome up to 10 million international visitors. Now in the high season, the kingdom has already received over 7 million tourists between 1 January and 26 October, 2022. The target for 2023 is for Thailand to generate a total tourism revenue of 1.5 trillion Baht from the international market.

TAT’s ‘Feel Thailand with Delta Air Lines and Korean Air’ mega fam trip is also supported by Thailand’s leading airlines and hotels, including Bangkok Airways, AWC’s affiliated hotels, RatiLanna Riverside Spa Resort Chiang Mai, Capella Bangkok, Four Seasons Hotel Bangkok at the Chao Phraya River, COMO Point Yamu, The Peninsula Bangkok, and Melia Chiang Mai. Meanwhile, Marriot Marquis Queen’s Park, Bangkok, Courtyard by Marriott Phuket Town, and RatiLanna Riverside Spa Resort Chiang Mai are venues for the table top sales events.

                                                                  Mr. Yuthasak Supasorn, TAT Governor